Nyúlragu almaszószban, traminivel

Variációk nyúlhúsra:
A raguhoz a húst most leszedtem a csontokról.
Zsíron puhára pároltam két fej hagymát, és két nagyobb golden almát, lereszelve. Ebbe a sűrű szószba tettem bele pirulni a kockákra vagdalt nyúlhúst (most csont nélkül). Fűszerként sót, borsot, csombort , egy kevés őrölt köményt és egy gerezd zúzott fokhagymát használtam.
A husi ebben a hagymás-almás-fűszeres lében puhult meg, az elfőtt levet somlói traminivel pótolgattam.
Kifőtt csigatésztával került az asztalra!

Megjegyzések

  1. Biztos szeretném! Kicsit pikáns lehet az íze.
    Egyszer ha lessz nyulam ,elkészítem. Jobban szeretem ha a mezőn futkos a nyuszi! Üdv terike

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

A jancsikályháról