Kekszmintázó nyújtófa

Elkészült legújabb kézműves termékünk, a kekszmintázó nyújtófa,
melynek ötlete már régóta tervben volt ( s bízom benne, hogy valami hasonló készül majd sajtjaimhoz és szappanjaimhoz is, ha nem is nyújtófa formájában.)))
A löketet Maimoni blogjának bejegyzése adta meg, s mivel a nyújtófa hengerek már rég ki voltak esztergálva, s porosodtak a műhely eldugott sarkában, így szépen leporolgattam őket, és mintákat előszedve azon voltam, hogy a faragások is mihamarabb rákerüljenek a rég óhajtott portékára.
Elkészülésük után hamarosan közszemlére bocsátottam őket a helyi vásárban, szappanjaim és sajtjaim mellett...

Munka közben:

A végtermék:

Első piaci bemutatkozásunk:






 A  nyújtófa kecsketejes háziszappanok és  kecskesajtok társaságában sok látogatót vonzott...



Megjegyzések

  1. Gyonyoru szepek!!! Mind a szappanok, mind a sajtok, mind a nyujtofak!

    VálaszTörlés
  2. Csodaszépek a kekszmintázók!

    VálaszTörlés
  3. Szépek, még nézni is! Leo hogy van? Sokat gondolok rá, meséltem történetét/udvarlását a családnak. Képzeld, a mi piacunkon találkoztam egy hölggyel, aki kecsketejes és olívaolajos szappanokat és kenőcsöt is árult. A gyermeke bőre volt ekcémás., s miatta kezdett kísérletezni ezekkel. Csak azt bánom nem beszélgettem vele többet, majd legközelebb.

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus ötlet a míves kekszmintázók! Nagyon tetszenek! Köszönöm.

    VálaszTörlés
  5. jól néznek ki! gratulálok a szép termékekhez!

    VálaszTörlés
  6. Csodás dolgokat mutatsz be! Egyszer biztosan ellátogatok hozzátok a családdal!

    Tegnap elkészült az első slambuc, szerintem csak húsvét után kerül rá sor, hogy megjelentessem, annyi ételem áll sorban...:))

    Szeretnélek meghívni a „Húsvéti ajánlat játékba”, kérlek, nézz be hozzám! :)

    VálaszTörlés
  7. Fantasztikusak! Szemet lelket gyönyörködtető!

    VálaszTörlés
  8. Nézz be hozzám, kérlek:
    http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com/2011/04/husveti-nyuszi-hozta-dij.html
    (Újra itt vagyok:)

    VálaszTörlés
  9. Hogyan lehetne egy kekszmintázóhoz hozzá jutni? És mennyiért?

    VálaszTörlés
  10. hol lehet kapni, és mennyit kóstál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk lehet kapni Gannán, és mérettől függ az ára. Érdeklődésedet küldd el a bodzazsuzsa@gmail.com címre, bővebben is válaszolok kérdéseidre!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

Feta sajt készítés