Borsószüret és nyuszik

A napokban bevégeztetett a borsó a fóliában, áment mondtam rá, és felhúzkodtam az utolsó töveket is, így helyet biztosítottam a paradicsom és paprika palántáknak . (uborkát már sajnos nem kaptam)
A kifejtett borsóhéj (kevés kivétellel, amit belefőztem a borsólevesbe), valamint a borsószárak-levelek nyuszieledellé váltak. A későbbiekben pedig a nyúltrágya - benne a megemésztett borsószárral - a tyúkok által átkapirgálva-komposztálva, tyúktrágyával is megdolgozva:)) visszakerül a fóliába termőföldként...Így hasznosul minden és lesz újból élet a már élettelenből...




Megjegyzések

  1. Zsuzsa, én már otthon is rögtön hasznosítottam a szemetet, mire rájöttem, nincs kinek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

Feta sajt készítés