Kecsketejes szappannyeremény Chiarától!

Az elmúlt hetekben Chiara játékra hívta olvasóit, amiben kecsketejes szappannyereményt ígért a nyertesnek. Ehhez mindössze egy kommentet kellett ejteni a blogján, amit meg is tettem, hisz nem tudok ellenállni a kézműves szappanoknak!
És láss csodát: én, aki sosem nyertem még tárgyi ajándékot nyereményjátékon, most Fortuna kegyéből hozzájuthattam ehhez a kedves ajándékhoz, amit nagyon köszönök Chiarának!
Szép húsvétot és sok vásárlót kívánok, Chiara!

Megjegyzések

  1. Ó, de szerencsés vagy!

    Én már végignéztem Chiara csodás szappanjait, s talán sikerül is rendelni, ha Bp-en leszünk.

    VálaszTörlés
  2. Nahát, Te szerencse Lánya, gratulálok! :-))

    VálaszTörlés
  3. Használd egészséggel a szappant!
    Köszönöm a jókívánságot és én is kívánok nektek kellemes ünnepeket, sok vendéget, sok locsolót,na meg azért pihenést is!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Lányok, és mindenkinek jó húsvétolást kívánok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

A jancsikályháról