Gyerekzsivajtól hangos az udvar

Sacc per kábé kétszáz alsótagozatos csemete volt kíváncsi a gyógynövény bemutatónkra, tea- és szörp kóstolónkra.
Bogi és Lucsánó imádta a gyereksereget, a madárvilág hangos kárálással, gágogással jelezte nemtetszését, pulyka-Putyin egész nap feszes vigyázállásban, teljes tolldíszben próbálta távoltartani a betolakodókat a háremétől...Maláta és Füge nagyjából a füle botját sem mozgatta, jóformán jelen sem voltak, hisz a legelőn még jóféle füveket lehetett legelni, és érkezett közben friss kaszálék is...
Ennélfogva a "tananyag" megemésztése sem volt túl nehéz.
Jópofa "környezetismereti" óra volt, szerintem szerettük mindannyian:)))







Megjegyzések

  1. Ezt én is kipróbáltam volna.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lehetett! Én is szárítok mindig különféle gyógynövényeket, pld. menta, citromfű, kakukkfű, oregánó, csallán, tárkony, zsálya, hársfa,fehéreper levele, stb., na és persze teázok is belőlük rendesen. Gyódon a kertben és kerten kivül gyüjtögetem.

    VálaszTörlés
  3. Jaj, bár sok ilyen lenne! Klónozni kéne titeket, állatkákkal együtt. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

Feta sajt készítés