Fűszertartós konyhaszekrény

Talán nem jellemző témája egy falusi blognak egy gyönyörű asztalosipari termék, viszont férjem keze munkája, és nekem is van némi közöm hozzá: vendégek jönnek-mennek, ha ideje van (nem most) kecskét is fejünk, nyulat etetünk, lovat készítünk fel a márciusi 15-i felvonulásra, és alkalomadtán segítő kezet nyújtok például az ajtófrontok csiszolásában, néha a pácolásban is, vagy csak egyszerűen a műhely kitakarításában, felfűtésében.
Ez a konyhaszekrény a sok-sok fűszertartós fiókocskájával különösen kedves volt nekem, hasonlót szívesen elfogadtam volna a sajátomban is. Nálam a rengeteg fűszer elhelyezését asztalfiók rekeszre osztásával értük el, ez sem rossz megoldás, de mennyivel gyönyörűbb a sok-sok apró fiókocska!
A bútor már a helyszínen van beszerelve, egy későbbi posztban szeretném majd bemutatni az egész felújított parasztházat, ahol szép és példaértékű a régi megmentése, és gyönyörű újjáélesztése. Az ilyen munkák mindig szívet melengetőek, s nagy öröm felvállalásuk.



Megjegyzések

  1. Gyönyörű!!! Én is elfogadnám....
    Rózsa

    VálaszTörlés
  2. Szép, de ismerve Feri munkáit ezen nem csodálkozom. Várom a ház bemutatóját!

    VálaszTörlés
  3. Hű, hát ez gyönyörű, én is örülnék egy ilyennek!

    VálaszTörlés
  4. Jaj, de gyönyörű! Csak irigyelni lehet, akinek ilyen van.

    VálaszTörlés
  5. Huh, ezt én is szívesen befogadnám!!!

    VálaszTörlés
  6. hát ez tényleg gyönyörű.... dédinek volt vmi hasonló gyermekkoromban, persze mostanra lába kélt...

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűszép!!!...ezt bizony én is elfogadnám!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  8. Úhh, de gyönyörű! Meseszép, igazi profi munka!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

Feta sajt készítés