Sorsoltunk- kicsit megkésve...

Pár héttel ezelőtt a véleményetekre voltam kíváncsi Balaton-felvidéki építészeti stílussal, hagyományokkal kapcsolatban, összevetve e vidék építészetét a sokat emlegetett, sláger Provance-szal, Toscanával, a hozzá fűződő érzelmeinket, a miérteket keresve.
Nagy örömmel olvastam, hogy e méltán gyönyörű vidékünk felveszi a versenyt a külföld sokat emlegetett helyeivel, sokunkban ébreszti azt a harmóniát, megnyugvást, amit irigyelt és megcsodált külföldi rokon-vidékeik.
A cikkre 7 komment érkezett, úgyhogy nem volt túl nehéz a sorsolás:))), nehezebb dolgom lett volna, ha mind a 163 oldalletöltő véleményt nyilvánít:))
A sorsolást nagylányommal, Zsófival végeztük, és íme a nyertes:


Kedves Holdgyöngy, szeretettel várom jelentkezésed levélcímemen, hogy a részleteket és a postázást, ami egy általad választott Gannai kecsketejes herbaszappan , kiválaszthasd. Gratulálok!

Megjegyzések

  1. Szia Zsuzsa!

    Én is felajánlottam egy szappankát, ha kihúzol még egy nevet és megkapom az elérhetőséget, már postázom is.

    VálaszTörlés
  2. Örültem s megköszöntem, hova lett a bejegyzésem?

    VálaszTörlés
  3. Szia kedves Zsuzsa!
    Igazán figyelemreméltó az az előrelépés, amit két év óta Nálatok tapasztaltam!
    Szorgalom, kitartás, kézügyesség, akarat előbb utóbb meghozza a gyümölcsét!
    Hát a férjed se egy ügyetlen ember, amit az is képes a fából kihozni, csak gratulálni tudok hozzá!
    Minden nagyon szép Nálatok tegnap is elidőztem a fotóalbumotokon!

    VálaszTörlés
  4. Szia Péter bácsi!
    Köszönöm kedves soraidat, és nagy megtiszteltetés, hogy a kezdetektől figyelemmel kíséred munkánkat:)))
    Egy asztalos dícsérete meg különösképp megtisztelő:)))
    Remélem, a Te sorsod is szépen alakul!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

Feta sajt készítés