DIY-csináld magad, pingálás ezerrel

DiY...Jópofa, és üdvözlöm is:))) A mondanivalója alapján számomra nincs is benne semmi új, hiszem életem vidéken csupa diy-ről szól. Az meg hogy haladni kell a korral, hiszen posztomat a googli meg a többi kereső majd akkor helyezi előtérbe, ha divatos keresőszavakat használok, és akkor jó sokan fogják látni (?), ne adja isten, ha ebből pénzt is akarnék csinálni, akkor azzal hitegetnek, hogy a diy-re majd özönlik a vevő...nos, azért ezzel kicsit szkeptikus volnék, mindenesetre éljen a 21. század, és vele a virtuális forradalom: sokakkal megoszthatom, hogy engem is elkapott a gépszíj...Adva van egy rakás fából készült holmi, új és öregecske is. Ajándéktárgyaknak valók, és egy kis divatos vintage technikával felturbózva új életre kelthetők...
Megakadt a szemem a lakásban is egy-két felújításra szoruló apróbb bútordarabon. Persze azért nem az egész miliőt akarom felforgatni, annyira harcos nem vagyok. Viszont úgy döntöttem, egy-két sarok "átszínezése" megér egy kis fáradságot, pláne, hogy szívesen-szívből jön a tennivaló.
A festéshez alapanyag és szerszám nagyjából egyébként is előfordul nálunk, szóval túl sokat nem gondolkoztam és nem csináltam munkatervet sem, hanem elő a farbával, és nosza, láss neki alapon elkészült egy-két újrafestett ez+az.
Az öregítés technikájához pedig nem annyira a youtube-t vettem alapul, hanem Feri mestert a műhelyből. Szóval nálunk erről szól a diy, amit nem  csak a vintege-hoz használunk, hanem az élet számtalan más területére is, igaz, ebből nem feltétlenül születnek hangzatos posztok a blogon vagy a FB-n:)))
Reklámfelirat az utcára

Sámlik sokféleképpen

Megújult a csirke tojóláda is-legalábbis a színezete

Pézsmarécéim a frissen festett tojóládán

Egy régi Bonanza éjjeliszekrény, itt még fogantyú nélkül



Megjegyzések

  1. Nekem a ketrec tetszik. Miért ne lehetne egy ketrec is vidám?
    A madarak mit szóltak hozzá? Ahhahha...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tyúkok egyelőre messzire elkerülik, jobbára talán azért, mert hetek óta pihentetik a tojást tojó szerkezetüket:))

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszik a csirkeól. Nagyon vidám lett.

    VálaszTörlés
  3. Én már régóta szeretném a lócánkat királykékre festeni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

Feta sajt készítés