"Tűzzel hímzett mesék" - Kőszegi Zsanett kiállítása Marcaliban

Megjegyzések

  1. Gyönyörűek!!! Különösen a lámpái tetszenek, köszi hogy megosztottad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek. Facebook- on megtalálható vagyok :) Zsand' Arts néven az alkotói oldallal és rengeteg alkotással. Legyen szép napotok!

      Törlés
    2. Zsanett, már ott is követőd vagyok!

      Törlés
  2. Zsuzsa én is csak egy nagy köszönetet tudok mondani azért, hogy ezt megosztottad velünk, nagyon szépek, jó párat szívesen megvásárolnék.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa! Boldoggá tesz,hogy tetszenek a munkáim. Véletlenül találtam erre az oldalra,de most bearanyoztátok a napomat.

      Törlés
    2. Nem tudok szó nélkül elmenni a csodák mellett:)))

      Törlés
  3. Nagy szerelmese vagyok az egyedi kreatív megoldásoknak, s ha ennyire tetszik nektek is, máskor sem fogom visszatartani magamat attól, hogy ismeretlenül is felhívjam a figyelmet egy-egy csodás ember tehetségére.

    VálaszTörlés
  4. Ne is. Erre való az internyet. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen. Megtisztelő és örülök, hogy tetszik. Véletlen fedeztem fel, hogy itt a videó. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

Feta sajt készítés