Egy roppanós snack

Nem, nincs történet, ne ijedjetek meg! :)) Semmi, ami úgy kezdődik, hogy ..."Az úgy volt..."
Ez csak egy finom, ropogós snack, így készítsd:

Hozzávalók

2 tojás
10 dkg reszelt sajt
7 evőkanál mag( szezám, len, napraforgó, tök)
1 kanál zsír
pici szódabikarbóna
őrölt csípős paprika
só 

A magokat először a kevés zsíron pirítsd meg, vigyázz! ne égesd el! Én a napraforgót öntöttem a serpenyőbe először, és amikor már picit megpörkölődött, akkor adtam hozzá az apróbb szeműeket. Kevés idő elég nekik, és érdemes többször megkavargatni.
A tojásokat felvertem, és ebbe jött a többi hozzávaló is. Alaposan keverd össze, nem túl sűrű masszád lesz.
Ez a mennyiség egy kicsi tepsibe való, tégy a tepsi aljára sütőpapírt, és kend rá a masszát.
180 fokra előmelegített sütőben süsd pirulásig! 

Nem aposztrofálom reformsütiként: én sör mellé kínáltam:))


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

A jancsikályháról