Nordic walking a falu szélen - képekkel elmesélve

Mozgalmas és munkás napjaink vannak így tavasz táján, estére el is fáradok rendesen. Azonban sportos ifjúkorom néha-néha még ma is visszaköszön, hisz jól tudom, hogy a fizikai fáradtságot a sportolás inkább feloldja, mint elmélyíti, és ennek nincs más oka, mint az, hogy az izmok egyenletesen kapnak oxigént a terhelés alatt. A helyes légzéstechnikával pedig sejtszinten regenerálhatjuk szervezetünket. Nos, ez persze az én megfogalmazásom, viszont működik:))
Ló hátára már nemigen merészkedem,  a kerékpározást és a nordic walkingot azonban nekem találták ki! Úszni is szeretek, de ahhoz már 15 km-t kellene autóznom...
A virágzó természet és kutyáim kísérete  biztosította a teljes  felüdülést a falu határában...

Virágzó vadcseresznye

Zöldellő vetések

Munkában a traktorok

Ez vajon mi lehet?

Felhők és lankák

Kedvenceim:))

Már-már szavannai táj

A Somló...nem radírozom le a villanydúcokat...

Margaréta

Virágzó marhalegelő...most a csorda nélkül


És ahogy lépegettem a faluba befelé, ezeket a képeket fotóztam, pihenésképpen:

Sportosan...

Gannai házak

Szilveszterkor itt gyűltünk össze egy koccintásra

A gannai keresztek közül egy

Gannai fiatalok felújítanak

Húsvétra hangolva...

Ablakdíszek. Jópofák, nem?

Anyakocák

Megjegyzések

  1. Jó volt látni ezeket a fotókat. Képzeld a hagymák életre keltek, szaporodtak. Javulunk, szépen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a híradást rólatok, örülök a jó híreknek:))

      Törlés
  2. A sárga kis virágok talán szellőrózsák, (kicsi a kép, biztos nem vagyok benne) Most nyílnak, én is fotóztam, esetleg nézz be hozzám, hátha felismered. :-)
    Az ablakban a díszek....öööö... nem a húsvéti nyuszik jönnek... ? Jön a mikulás... ? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon valószínű, hogy a sárga virág nálam is szellőrózsa. Köszönöm a segítséget:))
      Hááát...az ablakdíszek még valóban karácsonyról maradhattak az ablakban, a tulajok osztrákok, és csak ünnepekkor jönnek Gannára.

      Törlés
  3. A sárga virágra: volt egy könyvetek a környék jellegzetes növényeivel, nézz bele,hátha kiderül. Lehet, hogy Vendégváró Veszprém? Vagy az én könyvem volt:

    VálaszTörlés
  4. Bocsánat, h. belebeszélek, eddig csak szótlan "kukkoló" voltam, de a sárga virág szerintem valamilyen Potentilla faj (libapimpó talán magyarul).

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

Feta sajt készítés