Diós kecskesajtgolyók



Nos, a fenti kép nem túrógombóc pirított morzsában, bár kétségtelenül sok a hasonlóság.
Vannak helyek - pl. Franciaországban, úgy tudom - nincs is külön fogalom a túróra, az is a sajt fogalmába tartozik.
A sajtgolyókat lágy kecskesajtból készítettem úgy, hogy a kész sajtot villával megtördeltem, és kevés tejszínnel formázhatóvá gömbölygettem. A sajtgolyók belsejébe likőrbe áztatott mazsolát nyomkodtam, és a sajtocskákat darált dióba meghempergettem.
Friss tavaszi salátákhoz, könnyű halételekhez ajánlanám egy kellemesen áttetsző rosé bor társaságában, például a Pántlika Pincészet (Dörgicse) Zweigelt Roséja szerintem kitűnő választás lenne...

Megjegyzések

  1. Micsoda mennyei manna ez! :)
    A friss salátával most igazán jól esne, kint egy finom illatú réten ülve.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

Feta sajt készítés