Rozmaringos és bodzaleveles szappanok, kecsketejsavóval

Ezek a szappanok megrendelésre készültek, kozmetikába. Magam nagy megtiszteltetésnek érzem, hogy kozmetikus is fel merte vállalni termékeimet - amit persze előzőleg ki is próbált.
A szappanok fő alkotórészei az olíva és a kókuszolaj, és saját termékeimben mindig megtalálhatóak a kecsketej, vagy a savó mellett a méhviasz (vagy a termelői méz), a zabliszt és a Bakonyból begyűjtött gyógy- és fűszernövények, jelen esetben a rozmaring - amit magam nevelgetek, és a bodzalevél, ami a kertek alján nő, és alkalomadtán begyűjtöm, szárítom. Hamarosan ez a szappan a bodza virágjából is elkészül majd...
Illatnak a rozmaring illóolajat és a kamillát választottam.

A szappanokat muffinformába öntöttem ki, a háttérben Bogi és Bonca pulikutyám látható elmosódottan...

Megjegyzések

  1. Fincsi szappanok lettek...:)
    én is mostanság készülök bodzavirágos szappant készíteni...úgy gondoltam hogy manulaolajjal spékelem meg az illóját még nem gondoltam ki...talán citromfű, de nem biztos.

    VálaszTörlés
  2. Bodzavirágból? Ez nagyon tetszik! Meséld majd el, milyen lett! A bodza illatát nagyon szeretem...szeretnék ültetni a kertembe egy bokrot. Ágat lehet gyökereztetni? Hogyan szaporítható, tudod Te?

    VálaszTörlés
  3. Edina: ez remek párosítás lenne a bodzavirággal, szerintem próbáljuk ki:)))

    Edit: a bodza szaporításáról nemigen tudok, de hál'istennek, a környezetemben nem is kell ezen törnöm a fejem, mivel amerre nézek, mindenhol akác és bodza van:))))Gondolom, kertészeti oldalakon utána tudsz járni, ha érdekel a téma.

    VálaszTörlés
  4. Szia Zsuzsa!

    Vásárolni is lehet nálad szappanokat?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

Feta sajt készítés