Wass Albert: Tavasz-várás

Érzed? Jön a tavasz,
a fák alá
már tarka-fátylú verőfényt havaz.
A messzeségből hírnök érkezett:
madár lebeg a rónaság felett.

Azt hiszem ennél szebben nem tudnám leírni azt a gyönyörűséget, ami most házunk táján-vidékünkön látható. A szemkápráztató napsütés még a tócsákat is felitatta, pedig reggel - ugyan fagy volt - arra gondoltam, hogy ha ez a jég felolvad, búvárruhában kell közlekednem az istállók környékén. De az igazi tavaszi szél és a napsütés megoldotta a helyzetet.

Ez pedig névnapi "csukrétám", és ezúton is köszönöm minden kedves Olvasómnak a jókívánságokat!

Megjegyzések

  1. Tényleg gyönyörű ez a vers, én is nagyon szeretem Wass Albertet.
    Utólag is boldog névnapot!

    VálaszTörlés
  2. Boldog névnapot, kedves Zsuzsa!

    VálaszTörlés
  3. Az első (és legjobb, szvsz) Wass Albert-regényt egy erdélyi út alkalmával olvastam (A funtineli boszorkány). Egymás kezéből vettük ki a köteteket! Az uramnak is nagyon tetszett. Azóta is egyik nagy könyvélményei közé sorolom...

    Boldog névnapot!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Zsuzsa!
    Utólag kívánok Neked én is nagyon boldog névnapot!:))
    (Sajnos még a Te blogodba sem tudok az otthoni gépemről kommentelni, mert nem külön ablakban jelenik meg... és nem találom a megoldást...)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

Feta sajt készítés