Írókázás

Bevallom, az a saját készítésű adventi koszorúm - ami mézes tésztából készült - csak a mai napon került írókázásra. Ennek több oka is van: időhiányra is panaszkodhatnék, de a legfontosabb, hogy nem mertem nekiállni. Sose csináltam még ilyet, ugyanis. Kecskefejés, lólábápolás, tyúk kotlatás jöhet, node írókázás...!!! Az meg mi fán terem...?
Drága Limara és MohaKonyha: blogotokat nézve az ember lánya csak ámul és bámul, és talán el is bátortalanodik, mint én is. Hát én ilyet biztos nem tudok...Bizony, nem is. Azonban hajtott az alkotókedv, és úgy gondoltam, megpróbálom. Nagy örömömre volt a készítés, s a fotón bemutatom a végeredményt. Csak azért, hogy ne szegje kedvét senkinek, hogyha nem is sikerül úgy, mint a Profiknak! Valószínű, nekik is sok-sok gyakorlás van a hátuk mögött, míg olyan csodákat képesek alkotni, mint a blogjukon, amit mindenki szíves figyelmébe ajánlok!

Megjegyzések

  1. Gratula! Én eddig el sem jutottam... kivágtam a formákat, összeragasztottam, valamit pamacsoltam a szélükre... s azóta is ott állnak a sarokban, gyertyástul... s az ádventre a többéves régi bolti koszorúm gyertyáit gyújtottam meg, már amikor nem felejtettem el :-(

    VálaszTörlés
  2. Sofia, Kisrumpf: köszönöm a dícséretet, még sokat kell ezt gyakorolni, s már azt is látom, hogy pontosan mit.(Kisebb lyukat vágni a nyomózsákon, a mintát elő is lehet rajzolni stb...)Bár a lányom szerint éppen attól szép, hogy nem túl szabályos:) (Nagyon aranyos:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Zsuzsi, ez nagyon szép lett, ügyes vagy! Látod, érdemes volt próbálkoznod, végigcsinálnod!
    kellemes ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

Feta sajt készítés