Születésnap


Harsonák zúgjatok, harangok konduljatok, madaraim trillázzatok, szép napra ébredtünk, ma van a szülinapom! Már hosszú ideje nem számít, hányadik! A nyárvégi virágok ma csak nekem nyílnak - miért is ne!
Délelőtt füvet kaszáltunk a lovaknak, s a mobilposta meghozta a soros sárga csekkeket.
A mai nap is csak olyan, mint a többi.

Megjegyzések

  1. Kedves Zsuzsa!
    Így utólag is nagyon boldog szülinapot kívánok! És gratulálok a bloghoz!

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlenül is,de sok boldog születésnapot kívánok kedves Zsuzsa!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Monik az üdvözletet, én pedig sok szép verset kívánok neked és magunknak, gyönyörűségünkre!

    VálaszTörlés
  4. Most olvastam a születésnapodról, gratulálok.Nem az a lényeg hány éves vagy, hanem mennyinek érzed magad. Ahogy elnéztelek: fiatal vagy, s ez a lényeg!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Zsuzsa!
    Én csak ma találtam ide, de így utólag (jóval utólag) is Isten éltessen sokáig. Én kaptam most ajándékot: azt, hogy a blogodra találtam. Én is falusi blogot vezetek, bár én sajnos csak „víkendesként” veszek részt a falu életében, mégis igyekszem ezt nagyon intenzíven tenni.
    Ha érdekel: http://enkisfalum.freeblog.hu/

    VálaszTörlés
  6. Kedves Messzenéző Minyon! Az üdvözletet nagyon köszönöm utólag is, ugye, ilyentájt már nem is vár az emberfia szülinapi köszöntést.
    Benéztem a blogodra, örülök, hogy hasonló az érdeklődésünk és ezt másokkal is próbáljuk megosztani. Látom már, a tyúktojás-problémáról is ejtenem kellene egy bejegyzést...:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Füstölt nyúlcomb

Nyúlszalámi

Feta sajt készítés